Ideea - o premiera pentru Romania - apartine unui tanar care a creat un eveniment pe Facebook si a reusit sa stranga 600 de participanti. Cu o asa "armata" in spate, a negociat un pret foarte bun pentru telegondola si teleschi.
Iar intentia este sa incerce acelasi lucru si la cazare si masa.
Unde-s multi, puterea creste - asta si-a spus tanarul de 30 de ani din Ploiesti, care, in urma cu doua luni, a creat pe internet un grup numit "Revolutia Zapezii." I s-au alaturat sute de oameni dornici sa schieze la pret cat mai mic.
Impreuna, au obtinut ce si-au propus.
"S-a strans o comunitate de schiori, am reusit sa negociem un tarif mai bun. Ne bucuram de o vreme superba, soare, zapada, se vede Postavaru, e senin. Dumnezeu a tinut cu noi", a spus Mihai Constantinescu, initiatorul evenimentului.
Cand au aflat ca ar putea avea pe partie peste 600 de schiori intr-o singura zi, administratorii au acceptat sa lase din pret - de la 140 de lei cat costa in mod obisnuit cartela de o zi, - la 90 de lei.
"Ne-am intalnit si am negociat, daca iese bine o sa mai lasam la pret", a spus managerul telegondolei Azuga.
Asadar mai e loc de negociat, mai ales ca administratorii partiei sunt deja foarte multumiti: pana la pranz vandusera 200 de cartele. In mod normal, intr-o zi obisnuita din saptamana au cel mult 70 de schiori.
Revolutia Zapezii ar putea fi extinsa si la alte partii, inclusiv cu reduceri la cazare si masa. Proprietarii de hoteluri si pensiuni vor lasa bucurosi din pret daca vor fi siguri ca au multi clienti.